woensdag 15 februari 2012

#1

Hoi ik ben Kelly, een roodharig (geverfd, onnatuurlijk!) meisje van zeventien dat in een saai gat in Drenthe woont. Ik houd van shoppen. Veel dingen kopen, ik kan er niets aan doen. Ik houd er ook van om blogs te lezen, over het leven van anderen, hun interesses en af en toe ook wat beauty tussendoor, ookal ben ik niet zo’n beautyfanaat. Omdat ik van het lezen van blogs houdt, besloot ik er zelf ook maar een te maken. Daar ben je inmiddels waarschijnlijk al achter. Ik heb nog meer interesses hoor, maar daar zal ik later wel over bloggen. Of vloggen, want dat staat immers in mij URL. We zullen zien hoe lang ik dit volhoud. 

2 opmerkingen:

  1. Hoezo staat vloggen in je URL? En pipo, als je van blogs lezen houdt: http://maritsnorskeeventyr.blogspot.com/ dan maak ik nog even wat reclame voor die van mij hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn url was anders, maar die vond ik stom dus nu heb ik een nog minder originele, haha.
      En oke! Ik maak wel een keer een post over andere blogs.

      Verwijderen